20 års fødselsdag

Heeeeeej!!

I dag blev jeg vækket kl 5.45 med fødselsdags knus fra min kære veninde Cecilie. Hun havde sat morgenmad frem og tændt lys for mig, da jeg kom ud af teltet. Her sad vi og hyggede mens jeg pakkede gaver op. Jeg har fået et ansigts renseset af hende og nogle produkter fra Birthspir, som hun mente jeg bare skulle prøve! Så skønt.

Desværre havde Cecilie en slem hovedepine, så hun valgte ikke at tage med på dagens hiking tur. Vi andre kørte så mod nationalparken, som vi skulle være i til kl 7.15.. I bilen på vej derhen sagde vores guide JD, at han havde en overraskelse og tændte radioen. Ud af højtaleren spillede en dansk popsang, som omhandlede en pige som slo op med sin kæreste. JD var utrolig stolt, da han troede han havde fundet en dansk fødselsdagesang. Dog ikke, men en sød tanke!

Igen i dag var det et utrolig smukt område vi hikede rundt i. Vi fik taget en masse sjove billeder af os i de forskellige arches og stengrupper der var. Heldigvis var turen ikke så slem, selvom den var på 4 timer og de andre gik langsomt.. Vi havde dejlig vejr, så det hele var bare skønt (selvom vi manglede Cecilie)! Efter hiketuren kørte vi lidt rundt og så nogle andre flotte view point.

Eftermiddagen brugte jeg på Skype, indkøb og afkobling ved poolen, hvor jeg nød de 32 grader!
Til aften har det været Cecilie, Kina pigen Yoyo og mig, som har stået for middagen, hvor vi lavede lækkert mexikansk mad. Efter aftensmaden skulle vi afsted for at se solnedgangen over Death Horse View Point. Det var også helt fantastisk! Her spiste vi fødselsdagskage med 20 lys i, som Cecilie havde sørget for!

Så jeg har haft en rigtig dejlig dag, selvom det har været anderledes og mærkeligt at fejre fødselsdag så langt fra familie og venner derhjemme.

I morgen starter vores 160 kilometer river rafting tur på Colorado river, hvilket jeg synes bliver både spændende og en udfordring!

Tak for alle de mange søde fødselsdags hilsner!🙂

Knus Mie

20130515-001629.jpg

20130515-001647.jpg

20130515-001701.jpg

20130515-001718.jpg

20130515-001806.jpg

Flere billeder vil sikkert komme..

Categories: Mie, USA

Indlæg navigation

Der er lukket for kommentarer.

Blog på WordPress.com.

