Bryce nationalpark

Hej kære skønne bloglæsere.

Endnu en dag er gået på vores MEGET alternative Trekamerica tur!
I dag har vi været i Bryce nationalpark, som var ubeskrivelig smuk! Vi hikede 8 km fra sunrisepoint, ned gennem Bryce Canyon, og op til sunsetpoint. Det var så smukt og varmt. Her er på nuværende tidspunkt rigtig koldt om natten i Bryce np, da vi er højt oppe i bjergene – så i nat skal gruppen sove i et 8 mands-tippi, med hat og vanter, så vi kan holde varmen.. Av av.
I morgen skal vi op før fanden får sko på, så vi kan se solopgang. Derefter kører vi 6-7 timer mod Arches nationalpark.
Dagen hvor Mie har fødselsdag, skal vi hike af to omgange og forhåbentligt ellers bare fejre hendes fødselsdag i Arches.
Men på min derimod, har vi 2. dag på vores riverraftig tur, hvilket jeg ikke i forvejen tør. Her skal vi riverrafte fra morgen til eftermiddag, hvorefter vi har en lang køretur til Monument Valley. På vores riverraftig tur har vi ingen forbindelse til omverdenen, og vi kan ikke medbringe noget som helst. Vores guide vil rent udsagt skide på vores fødselsdage, hvilket jeg har det lidt svært med, da jeg gerne bare vil have et lille lys eller noget på min, især nu når jeg er så langt væk fra min moooar og faaaar og i forvejen ikke kan snakke med dem den dag, ligesom Mie har mulighed for på hendes.

Ellers er alt super. Naturen her i nationalparkerne er så smuk og vores gruppe er rigtig søde og sjove.. Nu skal vi grille skumfiduser over bål:-) hyggeligt.

Knus Cecilie

20130512-212828.jpg

20130512-212900.jpg

20130512-212838.jpg

20130512-212849.jpg

20130512-213051.jpg

20130512-224747.jpg

20130512-224755.jpg

20130512-224803.jpg

20130512-224811.jpg

20130512-224838.jpg

20130512-224823.jpg

20130512-224921.jpg

20130512-224930.jpg

Categories: Cecilie, USA

Indlæg navigation

4 thoughts on “Bryce nationalpark

  1. Yvonne Gammelgaard Kristiansen

    Kære kære Cecilie.
    Nu kan du snart begynde at tælle dagene hvor i igen skal tilbage til det våde,og regnfulde Danmark.
    Men du skal ikke fortvivle på din fødselsdag. Jeg skal nok tænke på dig ,og hejse flaget her i Hammel.
    Du er på ingen måde glemt, og nu kan jeg jo glæde mig til du snart kommer tilbage til os. 🙂
    Jeg skriver om et par dage igen.
    Knuzzzz Yvonne

    • Lotte

      Hej Cille.
      Det lyder jo helt fantastisk med jeres rejse. Det er så spændende at følge med, især nu hvor I er i USA og i de områder hvor vi var i oktober sidste år.
      I en af nationalparkerne hvor vi var – jeg kan ikke lige huske hvilken en af dem – der så vi sorte bjørne helt tæt på, det var helt fantastisk. Så dem må I lige holde øje med.
      Vi skal nok synge fødselsdagssang for dig den 16 : og du ved vi er mange der vil tænke på dig ❤

      Igår flyttede amanda til Kbh, det er underligt at alle mine børn nu er flyttet derover men jeg taler jo tit med dem og ved de har det godt alle tre og det er jo det vigtigste.

      Leif og jeg har lige opdaget at der der kommet små ællinger i vores sø uden for lejligheden, der er 6 eller 8 bittesmå ællinger der er meget forsigtige og nogle få gange om dagen svømmer rundt med andemor. Der ser megasødt ud. Vi har også udsigt til en stor mark med 10 får og de har fået 21 små lam, de er bare sjove at se på når de hopper rundt og leger.

      Vi var jo til kaspers konfirmation i lørdags, det var en hyggelig dag. Og Kasper havde en rigtig god dag. I dag har han holdt blå mandag i Aarhus. Det var hyggeligt at se Lene og hendes familie igen, det er jo længe siden.

      Ha en rigtig god river rafting tur om nogle dage og nyd din fødselsdag.
      Vi glæder os alle sammen til du er godt hjemme igen.

      Knus og kram Lotte.

      • Hej søde Lotte:-)
        Dejligt at vide i tænker på mig, så må vi se om jeg kan tage det cool selv..

        De har nationalparker er jo vidunderligt, typisk USA er alt jo så stort!

        Håber amanda er kommet godt derover – og at i kan undvære hende:-)
        Lyder hyggeligt med alle dyrerne, savner danske dyr, har kun set mærkelige dyr de sidste måneder, og ingen normale.

        En skam jeg ikke kun være der til Kasper konfirmation, men det dejligt at vide han havde en god dag!

        Tak for opdateringen, det er så skønt.

        Ha’ det godt, og hils Leif!

        Knus:-)

    • Hej søde yvonne:-)
      Ja det kan jeg, det er lidt trist at eventyret er forbi – men glæder mig til at komme hjem igen.

      Tak for din søde hilsen endnu engang:-)

      Håber du har det godt.

      Knus Cecilie

Blog på WordPress.com.

