San Francisco

Hej:)

Nyt her fra San Francisco, her er det aften d. 6 maj, vi er 9 timer bagefter jer i dk, så det er morgen d. 7 maj hos jer – det er lidt mærkeligt:-) (countdown: 8 dage til Mies fødselsdag og 10 til min – juubii).
Vi har nu haft 2 hele dage her i SF, bøssernes by. Jeg havde læst at der var mange bøsser i SF, hvilket er den vildeste underdrivelse, da nærmest alle er bøsser! Godt vi ikke er på jagt efter fyrer da, for det ville da nærmest være en umulig opgave..

I dag var planen vi ville til Alcatraz, men vi tog i stedet til Golden Gate Bridge, som er rød!!?! Det var en oplevelse, på trods af, at det bare er en lille storebæltsbro malet rød (mit forslag til regeringen ville være, at i stedet for alle besparelserne, så investere i noget gult malling, og på den måde tiltrække nogle turist-japsere til Danmark).

Vores hostel er vi rigtig glade for, da vi jo har vores eget værelse – derudover ligger det lige i SF’s shopping-navle, Union Square, plus det har gratis te, kaffe, VAND og morgenmad – og som alle ved, så ELSKER vi backpackere jo gratis mad (og ja, vi er rigtige backpackere – når man har badet flere måneder i koldt vand og haft bedbucks, så er man officielt: backpacker)

Nå men ellers har vi igen besøgt den kære “lokale” thai restaurant, efter en tur opad og nedad én af SFs mange sindssyge bakker..
Her fik vi snakket minder fra Thailand, hvilket var rigtig hyggeligt! Man glemmer nemt alt, hvad man egentligt har oplevet. Vi føler lige vi er taget afsted fra dk, men samtidig føler vi, at vi ikke har været hjemme i evigheder. Jeg føler mig som en helt anden person end da jeg forlod dk, hvilket godt kan være lidt skræmmende. Forhåbentligt er vi bare blevet mere voksne og fået et andet syn på verden og tilværelsen.

Ellers har vi det godt, udover vi bruger alt for mange penge (og at jeg har skrevet det her blogoplæg to gange, da det første forsvandt)

Godnat/godmorgen fra Cecilie

20130507-001352.jpg

20130507-001453.jpg

20130507-001518.jpg

20130507-001541.jpg

20130507-001419.jpg

20130507-001435.jpg

20130507-001601.jpg

20130507-002434.jpg
20130507-001613.jpg

20130507-001625.jpg

Rækkefølgen af billeder er pænt forkert, men i kloge mennesker kan jo godt se hvad der er hvad.

Categories: Cecilie, USA

Indlæg navigation

2 thoughts on “San Francisco

  1. Katje Bjerrum

    Skønne skønne SF! Ja i det hele taget skønne USA. Nu er det 1 år siden jeg kom retur from overthere! Nyd det!
    Alcatras er nu et besøg værd hvis i kan nå det!

    Det med broen og den gule maling er slet ikke en dårlig ide. mon det også vil tage et år at male storebæltsbroen. Det tager 4 mand at male hele Golden Gate bridge … på et år!

    I har da godt nok boet i centrum af LA! Fedt!
    Jeg glæder mig vildt til at hører om trek america turen!
    fortsat god tur til jer!

    • Ja det er virkeligt en skøn by!
      Og USA er bare fantastisk ja!

      Vi er på vej til Alcatraz nu, det glæder vi os til!

      Hold da op man, håber ikke de maler den for tit!
      Vi skal nok opdatere bloggen, hvis det er net:-)

      Ha’ det godt:-)

Blog på WordPress.com.

