Shopaholic in LA

Hey you 🙂

Igår brugte vi hele dagen på at shoppe og se butikker. Vi tog ud til Beverly Hills, hvor vi gik en tur ned af Rodeo Dr, som er verdens dyreste gade. Dog rækker vores budget ikke til at handle ind her, men det var sjovt at kigge. Derefter tog vi til Cheese factory, hvor vi købte de lækreste cheesecakes. Det mente Cecilie var et most-do, og det var bestemt et besøg værd. Cheesecake factory er kåret til USA’s fedeste restaurant, men samtidig også kåret til amerikanernes yndlings restaurant.. Pudsig sammentraf? Vi shoppede så lidt videre, men så fik vi pludselig travlt med at nå en bus som skulle køre os til et liveshow vi havde meldt os til som tilskuere. Desværre så vi kun enden af bussen, så vi kom aldrig afsted. Vi tog derfor hjem til Hollywood boulevard og spiste aftensmad og så på flere butikker.

I dag skulle vi så tjekke ud af vores hostel kl 10. Derefter tog vi bussen til stranden i Santa Monica! Her lå vi på nok den bredestes strand vi nogensinde havde set og med udsigt til Santa Monica Pier og Pacific Park. Jeg havde glemt solcreme i panden og øjene så jeg er blevet solbrændt og ser herrens ud! Senere på eftermiddagen gik vi rundt i kvarteret og shoppede lidt mere. Vi faldt begge to for et par nye solbriller fra RayBan og nogle andre “uundværlige” ting. Her er ALT for mange lækre ting, som tiltrækker os! Da vi gik og shoppede, støtte vi i flere butikker på skuespilleren Diane Keaton! Jeg kunne desværre ikke huske hende, men som bøsse assistenterne fra butikken sagde, så er hun “really really famous”!
Vi skulle så med Greyhound bussen til San Francisco til aften kl 23.30, så vi tilbringer natten i bussen, som er en tur på 8 timer. Og så er det så fantastisk at der både er stik til oplader og fri wifi i bussen! Så i øjeblikket sidder jeg og ser ud på Los Angerles natteliv og alle de høje bygninger. Godnat herfra!

Kram Mie

Categories: Mie, USA

Indlæg navigation

Der er lukket for kommentarer.