Wanaka

Hej derhjemme.

Endnu en omgang nyt her på den HELT anden side af jorden.
I dag har vi igen bevæget os endnu mere sydpå i mod Wanaka og Qeenstown. Her er koldt!!!

Lige en rettelse fra gårsdagens blog oplæg. Den iske fyr/mand/30+ der var med på vores tur igår, hedder ikke Sam, men Shawn! Vi har nu kendt ham en uge og Mie har fandeme kaldt ham Sam hele tiden, typisk Mie!:-)

Igår aftes da vi var på vej i seng (vi sover sammen med de 4 andre danske piger), opdagede vi et KÆMPE insekt i vores værelse! alle os tøser sprang op af sengen, og løb skringende rundt som en flok tosser! Ingen af os turde fjerne den, så Mie og jeg løb ud, i nattøj, for at finde nogle (lækre) fyrer der gad fjerne det for os. Hvilket ikke lykkedes, men vi fandt da en fyr som fjernede den. Hvilket alle naboerne var ovenud lykkelige for, da ingen magtede 6 danske skringende piger farer rundt i nattøj.

Senere ude på fælles toilettet, lige ingen jeg skulle sove, var der en fyr, som jeg godt havde set kigge lidt. Han sagde, at han synes min “pyjamas” var pæn – hvilket vi danske piger morede os utroligt meget over, da den virkeligt IKKE er pæn og det var verdens mærkeligste kompliment.

Nå. Morgenen startede med at vi igen gik ned til gletsjer firmaet, for at se om der var bare en lille chance for at vi kunne komme på gletsjer tur – endnu en gang fik vi nej, og vi måtte forlade Franz Josef uden den.. Øv.

I dag har vi kørt langt, men vejen hertil har været ufatteligt smuk. Vi så en sø, som var omgivet af bjerge med sne på toppen og skyer omkring sig – og vandet var helt blank og genspejlede bjergene. Noget af det smukkeste jeg har set!

Ellers har vi ikke lavet noget..

I morgen tager vi til Qeenstown, hvor Mie skal bungy jumpe. Faktisk er det den eneste grund til vi tog til New Zealand, da jeg ikke gad herhen. Jeg havde nemlig hørt der var flere får end mennesker og små bakker, hvilket jeg ikke gad kigge på (nu er jeg glad for det). Men det betyder altså, at Mie SKAL springe i morgen, ellers har vi aftalt hjemmefra at jeg må skuffe hende, hvilket jeg personligt godt kunne tænke mig.. 😉

Knus Cecilie

20130421-205036.jpg

20130421-205049.jpg

20130421-205101.jpg

20130421-205109.jpg

20130421-205123.jpg

20130421-205136.jpg

20130421-205152.jpg

20130421-205202.jpg

Categories: Cecilie, New Zealand

Indlæg navigation

Der er lukket for kommentarer.

Blog på WordPress.com.

